4

4 opmerkingen:

  1. O, wat leuk Helmi dat je ook een 365 project bent gestart. Ben benieuwd wat je allemaal gaat ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Helmi! Ik heb helemaal gemist dat je ook een 365 (of 366) blog gestart bent! Ik zag het toevallig door je reactie op de blog van Anja. Leuk! Mooi thema! Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Deze vogel vind ik alvast prachtig! Succes ermee! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Helmi! Ik volg je project zeker. Me vastleggen op 365 vond ik wat veel, maar ik probeer het per maand... In december een klein boekje volgemaakt en in januari begonnen aan een "smoelenboekje". Ik hoop stilletjes op een boekje voor elke maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Helmi! Leuk je 365 project! Ik blijf je volgen hoor! Die silhouetten van de mode komen me bekend voor van school vroeger (modeacademie in Amsterdam)!

    Ikzelf ben zojuist ook begonnen met een project(je)... (Hoop maar dat ik het kan volhouden).
    Vaak wil ik lekker gaan rommelen en knutselen, maar is de tafel al bezet door deze of gene, en heb ik al geen zin meer. Ik kan mijn spullen ook niet lekker laten staan en heb geen eigen plekje... Dus ik ben gestart met mini tekeningetjes (of andere creaties) in een ronde vorm. Daar heb ik niet zoveel ruimte voor nodig.

    Veel succes!
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen